دارای لوگوی رسانه به شماره 28967398


شرکت فنی مهندسی پرند به عنوان بنیانگذار آموزش اینتراکتیو در ایران با نگرشی نو و متفاوت نسبت به مبحث آموزش و در نظر گرفتن نیاز واقعی کاربران، اقدام به تولید نرم افزارهای آموزشی منحصر به فردی کرده است که هر کدام حاوی دنیایی از اطلاعات ارزشمند و کاربردی بوده و به شما این امکان را می دهد تا علاوه بر آشنایی با نرم افزار مورد نظر، مهارت خود را برای دستیابی به اهداف شخصی و حرفه ای افزایش دهید.
نویسندگان محتوای آموزشی هر یک به نو به خود از برجسته ترین اساتید در زمینه کاری خود می باشند که تمام تلاششان را برای انتقال مفاهیم مهم با زبانی ساده به کار می برند. یکی از ویژگی های شاخص نرم افزارهای آموزشی شرکت پرند، استفاده از برترین گویندگان حرفه ای کشور بوده تا انتقال مفاهیم آموزشی در بالاترین حد ممکن و به دور از احساس خستگی برای کاربر باشد. همچنین استفاده از انیمیشن برای یادگیری راحت تر مطالب، Autorun کاربردی و زیبا برای مرور سریع درس ها و آزمون های تستی و عملی برای سنجش میزان آموخته ها از دیگر امکانات نرم افزارهای آموزشی شرکت پرند می باشد.

کیفیت بالا و نوآوری در تولید محصولات، سبب شده تا از شرکت پرند بارها در جشنواره ها و همایش های معتبر تقدیر شود. از جمله می توان به دریافت ستاره زرین از ششمین جشنواره ستاره های فناوری، تندیس زرین بنیانگذار آموزش اینتراکتیو در ایران و تندیس کنفرانس بین المللی برند و آموزش یاد کرد. در تولید نرم افزارهای آموزشی اینتراکتیو هدف اصلی تعامل و مشارکت کاربر در طول مدت آموزش بوده تا علاوه بر تاثیر بیشتر در یادگیری، مانع خستگی فرد شود. بدین ترتیب در هنگام مشاهده مباحث آموزشی شما نیز با ما همراه خواهید شد و با انجام موارد خواسته شده در طول آموزش، شاهد پیشرفت خود خواهید بود.
هر بسته آموزشی به صورت کاملا طبقه بندی شده در سه دوره مقدماتی، متوسط و پیشرفته به همراه نسخه کامل از همان نرم افزار در اختیار کاربران قرار داده شده است.


به منظور دریافت نمونه درس بر روی لینک مقابل کلیک کنید: دریافت فایل


به منظور دریافت ۱۰ درس منتخب از این محصول آموزشی بر روی لینک روبرو کلیک کنید: دریافت فایل (حجم تقریبی: 113 مگابایت)

 مواردی که در دوره مقدماتی این آموزش با آنها آشنا خواهید شد عبارتند از:

1- - مبانی

مقدمه - آشنایی با اندروید - تاریخچه اندروید


۲ - ساختار و کامپوننت های App

ساختار یک (App (۱ - ساختار یک (App (۲ - کامپوننت Activity - سایر کامپوننت های یک App - پیاده سازی App با جاوا


۳ - آشنایی با Package ها

کار با Package ها - فراخوانی Package ها - استفاده از SDK Manager


۴ - ایجاد App جدید

ایجاد نخستین App اندروید - تنظیمات App جدید (۱) - تنظیمات App جدید (۲)


۵ - کار با Android Studio

محیط عمومی برنامه - کار در نمای Project - سفارشی کردن محیط کاری


۶ - کار با Virtual Device

ایجاد Virtual Device - تنظیمات Virtual Device - اجرای Virtual Device - اتصال فیزیکیDevice


۷ - ساختار پروژه اندروید

ساختار پروژه اندروید (۱) - ساختار پروژه اندروید (۲)


۸ - کار با Gradle Scripts

مفهوم Gradle Scripts - مدیریت Gradle Scripts


۹ - مدیریت فایل Manifest

آشنایی با فایل Manifest - ویرایش فایل Manifest - تعیین Label یک App - عنصر Activity


۱۰ - کار با Resource ها

کار با App Resource ها - ایجاد Resource File


۱۱ - کار در نمای Design

کار در نمای (Design (۱ - کار در نمای (Design (۲ - ایجاد Activity جدید - کلاس های View و ViewGroup


۱۲ - کار با Layout ها

آشنایی با Layout - ایجاد و بارگذاری فایل Layout


۱۳ - کار با LinearLayout

واحدهای اندازه گیری - استفاده از LinearLayout - خصوصیات LinearLayout - استفاده از Container ها


۱۴ - ایجاد LinearLayout سفارشی

ایجاد LinearLayout سفارشی (۱) - ایجاد LinearLayout سفارشی (۲)


۱۵ - کار با RelativeLayout

استفاده از RelativeLayout - تنظیم مکان دکمه و متن - تنظیم محل کامپوننت


۱۶ - کار با ConstraintLayout

آشنایی با ConstraintLayout - تنظیمات ConstraintLayout - استفاده از Guideline ها - طراحی حالتLandscape



۱۷ - افزودن View ها و کامپوننت ها

افزودن View ها (۱) - افزودن View ها (۲) - کنترل نمایش کامپوننت ها


۱۸ - کار با متون

دریافت و نمایش مقادیر متنی - تنظیمات TextView - درج متون طولانی - ایجاد Scrollbar


۱۹ - فرم ثبت نام

ایجاد یک فرم ثبت نام - تنظیمات فرم ثبت نام


۲۰ - آزمون های عملی

۶ دوره آزمون عملی


مواردی که در دوره متوسط  این آموزش با آنها آشنا خواهید شد عبارتند از:

 - کار با رویدادها

آشنایی با ابزار Logcat - کار با متد onCreate - متدهای کلاس MainActivity - مدیریت رویدادهای کاربر (۱) - مدیریت رویدادهای کاربر (۲) - مدیریت رویدادها توسط جاوا


۲ - چرخه حیات Activity

 آشنایی با چرخه حیات Activity - قوانین Stack - حالت های یک Activity - مدیریت رویدادهای چرخه حیات (۱) - مدیریت رویدادهای چرخه حیات (۲)


۳ - کنترل تنظیمات

مدیریت تنظیمات Configuration - مدیریت تنظیمات Device


۴ - کار با ImageView

آشنایی با ImageView - تعيين منبع تصویر - نمایش Dynamic تصاویر (۱) - نمایش Dynamic تصاویر (۲)


۵ - بارگذاری تصاویر

ایجاد پوشه Assets - بارگذاری تصاویر از پوشه Assets - انتقال تصویر به کنترل Drawable


۶ - کار با منوها

ساختار منوها - اضافه کردن آیتم به منو - درج کد برای آیتم های منو


۷ - کار با منوها در حالت Runtime

افزودن آیتم ها به صورت Runtime - کار با متد Add - متد onMenuItemClick


۸ - کار با ActionBar

نمایش آیتم ها در ActionBar - تنظیمات آیتم های ActionBar


۹ - کار با Activity

افزودن (Activity (۱ - افزودن (Activity (۲ - استفاده از Explicit Intent - بازگشت به Activity قبلی


۱۰ - ارسال و دریافت داده ها

فرستادن داده به Activity - دریافت داده از Activity - بازگرداندن داده ها به Activity والد - متد RegisterClickHandler - دریافت نتیجه از (Activity (۱ - دریافت نتیجه از (Activity (۲


۱۱ - کار با Implicit Intent

کار با (Implicit Intent (۱ - کار با (Implicit Intent (۲


۱۲ - تعامل با بازار اندروید

تعامل با بازار اندروید


۱۳ - کار با Launcher Icon

آشنایی با Launcher Icon - ایجاد Launcher Icon سفارشی - اعمال تغییرات بر روی آیکون - ایجاد Launcher Icon - درج Launcher lcon در Add


۱۴ - ایجاد منابع Drawable

ایجاد منابع Drawable


۱۵ - کار با فایل های گرافیکی 9Patch

آشنایی با فایل های گرافیکی 9Patch - ایجاد فایل گرافیکی 9Patch


۱۶ - صفحات قطعه بندی شده

ایجاد یک صفحه قطعه بندی شده - بررسی کد صفحات


۱۷ - کار با Style ها

آشنایی با Style ها - ایجاد Style جديد - اعمال Style جدید


۱۸ - آشنایی با Theme ها

ایجاد Theme سفارشی - اعمال Theme به App


۱۹ - کار با ListView

ذخيره داده ها - نمایش داده ها در List - افزودن داده ها به List - نمایش داده ها در ListView


۲۰ - آزمون های عملی

۶ دوره آزمون عملی


مواردی که در دوره پیشرفته این آموزش با آنها آشنا خواهید شد عبارتند از:

 - سفارشی کردن ListView

سفارشی کردن ListView


۲ - کار با ArrayAdapter

ایجاد ArrayAdapter سفارشی (۱) - ایجاد ArrayAdapter سفارشی (۲) - نمایش تصویر هر آیتم


۳ - کار با RecyclerView و Parcelable

کار با RecyclerView - تنظیمات RecyclerView - آشنایی با پلاگین Parcelable - کار با پلاگین Parcelable


۴ - طراحی بازی Balloon

شبیه سازی بازی - ایجاد حالت (Full Screen (۱ - ایجاد حالت (Full Screen (۲ - ایجاد تصویر پشت زمینه - افزودن کنترل های Toolbar - افزودن ساير کنترل ها


۵ - ایجاد متدها

نمایش Pin ها - ایجاد کلاس Balloon - ایجاد متد سازنده کلاس Balloon - تکمیل متد onCreate - مديريت رنگ ها


۶ - ایجاد انیمیشن

اضافه کردن انیمیشن - اجرای انیمیشن (۱) - اجرای انیمیشن (۲) - افزودن مراحل مختلف به بازی


۷ - کلاس ASyncTask

کلاس (ASyncTask (۱ - کلاس (ASyncTask (۲


۸ - مدیریت Object ها

انهدام Object ها - تصادم Objectها - محاسبه امتیازات - متد updateDisplay - محدود کردن تعداد Objectها - مدیریت Pin ها


۹ - مدیریت بازی

متد gameOver - اجرای یک مرحله در هر زمان - محاسبه تعداد Objectها - تکمیل دکمه Go - محاسبه بالاترین امتیاز - نمایش کادر امتيازات


۱۰ - افزودن موسیقی

افزودن موسیقی (۱) - افزودن موسیقی (۲)


۱۱ - طراحی بازی Brick Breaker

ساختار اولیه بازی - کلاس GamePanel - کلاس MainThread - تکمیل کلاس GamePanel


۱۲ - متد Run

ایجاد متد Run - تکمیل متد Run - مدیریت Thread


۱۳ - افزودن تصویر پشت زمینه

افزودن تصویر پشت زمینه (۱) - افزودن تصویر پشت زمینه (۲)


۱۴ - کلاس های Ball و Paddle

کلاس Ball - متد update - حرکت توپ در صفحه - کلاس Paddle - کنترل حرکت Paddle - مدیریت لمس صفحه


۱۵ - مدیریت برخورد توپ

برخورد با زمین - برخورد با Paddle


۱۶ - ایجاد آجرها

افزودن آجرها - برخورد توپ با آجرها


۱۷ - منوی اصلی

ایجاد منوی اصلی (۱) - ایجاد منوی اصلی (۲) - مدیریت دکمه ها


۱۸ - طراحی صفحه پایانی

طراحی صفحه پایانی (۱) - طراحی صفحه پایانی (۲) - مدیریت دکمه های SubMenu


۱۹ - ایجاد فایل APK

ایجاد فایل APK


۲۰ - آزمون های عملی

۶ دوره آزمون عملی

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
    بد           خوب

آموزش برنامه نویسی اندروید(Android Programming) پرند

  • مدل کالا: ایتراکتیو
  • موجودی: در انبار
  • 48,000 تومان
  • 38,400 تومان