دارای لوگوی رسانه به شماره 28967398


شرکت فنی مهندسی پرند به عنوان بنیانگذار آموزش اینتراکتیو در ایران با نگرشی نو و متفاوت نسبت به مبحث آموزش و در نظر گرفتن نیاز واقعی کاربران، اقدام به تولید نرم افزارهای آموزشی منحصر به فردی کرده است که هر کدام حاوی دنیایی از اطلاعات ارزشمند و کاربردی بوده و به شما این امکان را می دهد تا علاوه بر آشنایی با نرم افزار مورد نظر، مهارت خود را برای دستیابی به اهداف شخصی و حرفه ای افزایش دهید.
نویسندگان محتوای آموزشی هر یک به نو به خود از برجسته ترین اساتید در زمینه کاری خود می باشند که تمام تلاششان را برای انتقال مفاهیم مهم با زبانی ساده به کار می برند. یکی از ویژگی های شاخص نرم افزارهای آموزشی شرکت پرند، استفاده از برترین گویندگان حرفه ای کشور بوده تا انتقال مفاهیم آموزشی در بالاترین حد ممکن و به دور از احساس خستگی برای کاربر باشد. همچنین استفاده از انیمیشن برای یادگیری راحت تر مطالب، Autorun کاربردی و زیبا برای مرور سریع درس ها و آزمون های تستی و عملی برای سنجش میزان آموخته ها از دیگر امکانات نرم افزارهای آموزشی شرکت پرند می باشد.

کیفیت بالا و نوآوری در تولید محصولات، سبب شده تا از شرکت پرند بارها در جشنواره ها و همایش های معتبر تقدیر شود. از جمله می توان به دریافت ستاره زرین از ششمین جشنواره ستاره های فناوری، تندیس زرین بنیانگذار آموزش اینتراکتیو در ایران و تندیس کنفرانس بین المللی برند و آموزش یاد کرد. در تولید نرم افزارهای آموزشی اینتراکتیو هدف اصلی تعامل و مشارکت کاربر در طول مدت آموزش بوده تا علاوه بر تاثیر بیشتر در یادگیری، مانع خستگی فرد شود. بدین ترتیب در هنگام مشاهده مباحث آموزشی شما نیز با ما همراه خواهید شد و با انجام موارد خواسته شده در طول آموزش، شاهد پیشرفت خود خواهید بود.
هر بسته آموزشی به صورت کاملا طبقه بندی شده در سه دوره مقدماتی، متوسط و پیشرفته به همراه نسخه کامل از همان نرم افزار در اختیار کاربران قرار داده شده است. 



به منظور دریافت نمونه درس بر روی لینک مقابل کلیک کنید: دریافت فایل


به منظور دریافت ۱۰ درس منتخب از این محصول آموزشی بر روی لینک روبرو کلیک کنید: دریافت فایل (حجم تقریبی: 147 مگابایت)

 مواردی که در دوره مقدماتی این آموزش با آنها آشنا خواهید شد عبارتند از:

 مقدمه
مقدمه

٢ - کار با محیط سه بعدی
ورود به برنامه - ایجاد اسناد سه بعدی - نمایش ابزارهای سه بعدی

٣ - حالت های نمایشی
حالت های نمایشی (۱) - حالت های نمایشی (۲)

۴ - استفاده از ViewCube
کار با ViewCube - منوی کلیک راست ViewCube

۵ - تنظیمات ViewCube
تنظیمات ViewCube (١) - تنظیمات ViewCube (٢)

۶ - ایجاد Named View
ایجاد Named View

٧ - پیمایش Viewportها
پیمایش Viewport توسط ماوس - کار با ابزارهای پیمایشی

٨ - کار با Navigation Wheel
کار با Navigation Wheel (١) - کار با Navigation Wheel (٢)

٩ - بزرگ نمایی و چرخاندن
مرور و بزرگ نمایی - کنترل بزرگ نمایی - کار با دستور Orbit

١٠ - مدیریت Viewportها
کار با چند Viewport - تنظیمات Viewportها

١١ - کار با WCS
کار با WCS

١٢ - ابزار Box
کار با ابزار Box - روش های ترسیم Box

١٣ - کاربرد دستورات ویرایشی
کاربرد دستورات ویرایشی

١۴ - ترسیم استوانه
کار با ابزار Cylinder - روش های ترسیم قاعده استوانه

١۵ - ترسیم سایر Objectها
کار با ابزار Cone - کار با Sphere و Pyramid - کار با Wedge و Torus

١۶ - ایجاد انواع UCS
کار با دستگاه های مختصات - ایجاد یک UCS جدید - زیر فرمان های UCS (١) - زیر فرمان های UCS (٢)

١٧ - کاربرد UCSها
ترسیم اشکال به کمک UCS - کنترل نمایش UCS - تنظیم صفحه XY - کار با Gripها - ابزارهای گروه Coordinated

١٨ - کار با Dynamic UCS
کار با Dynamic UCS

١٩ - کار با Osnapهای سه بعدی
آشنایی با Osnap 3D - کار با دستگیره Vertex - تعیین مرکز اضلاع و سطوح

٢٠ - آزمون های عملی
۶ دوره آزمون

 مواردی که در دوره متوسط این آموزش با آنها آشنا خواهید شد عبارتند از:

 دستگیره های 3D Osnap
کار با Knot - کار با Perpendicular - مبحث تکمیلی 3D Osnap

۲ - پیوسته کردن اشکال
ایجاد اشکال پیوسته - استفاده از دستور Boundary

۳ - دستور Extrude
کار با دستور Extrude - ترسیم مسیر راهنما - ایجاد Objectها توسط مسیر - زیر فرمان های دستور Extrude

۴ - دستور Loft
کار با دستور Loft - تنظیمات دستور Loft

۵ - دستورهای Revolve و Sweep
کار با دستور Revolve - کاربرد خط محور - کار با دستور Sweep

۶ - ابزار Polysolid
کار با ابزار Polysolid - تنظیمات ابزار Polysolid

۷ - دستور Presspull
دستور Presspull

۸ - ترکیب Objectها
کار با دستور Union - کار با Subtract و Intersect

۹ - طراحی Objectهای ترکیبی
ایجاد Objectهای ترکیبی - کار با دستور Interfere - تکمیل Object ترکیبی

۱۰ - گرد و پخ کردن لبه ها
کار با Fillet Edge - کار با Chamfer Edge

۱۱ - ابزار Slice
کار با ابزار Slice - زیر فرمان های ابزار Slice

۱۲ - تنظیم Gripها
کار با Gripها - اشکالی ترکیبی و Gripها

۱۳ - دستورات ویرایشی Faceها
دستورات ویرایشی Faceها (۱) - دستورات ویرایشی Faceها (۲)

۱۴ - ایجاد یک اتاق خواب ساده
پیاده سازی نقشه های دوبعدی - طراحی آباژور

۱۵ - کار با Meshها
آشنایی با Meshها - ایجاد Meshها

۱۶ - تنظیمات Meshها
تنظیم میزان نرم شدگی - انتخاب اجزای Mesh - کار با گیزموها - ویژگی Crease

۱۷ - مدیریت Faceها
ویرایش Faceها - تبدیل Mesh به Face

۱۸ - کار با Surfaceها
آشنایی با Surfaceها - ترسیم Surfaceها

۱۹ - ویرایش Surfaceها
ارتباط Extrude و Surface - ارتباط Loft و Surface - استفاده از Revolve و Sweep

۲۰ - آزمون های عملی
۶ دوره آزمون عملی


 مواردی که در دوره پیشرفته این آموزش با آنها آشنا خواهید شد عبارتند از:

دستورات ویرایشی Surfaceها
کار با دستور Blend - کار با Patch و Offset

۲ - ارتباط Mesh و Surface
کار با Revolving Surface - ابزارهای گروه Primitives

۳ - طراحی لوکوموتیو
طراحی لوکوموتیو (١) - طراحی لوکوموتیو (٢)

۴ - سه بعدی سازی اشکال دو بعدی
سه بعدی سازی اشکال دو بعدی (١) - سه بعدی سازی اشکال دو بعدی (٢) - سه بعدی سازی اشکال دو بعدی (۳)

۵ - درج هاشور
درج هاشور

۶ - طراحی ساختمان بر اساس نقشه
کار با نقشه های مهندسی - سه بعدی سازی نقشه ها - ایجاد دیوارهای دوجداره - ایجاد قاب پنجره - تکمیل ساختمان

۷ - نمای Layout
کار با Layout - درج Viewportها

۸ - طراحی بر اساس تصویر
درج تصویر در Viewport - ایجاد سازه ها

۹ - ایجاد برش های دوبعدی
ایجاد برش های دوبعدی

۱۰ - استفاده از Flatshot
کار با Flatshot - ارتباط Flatshot و زاویه دید - به روز رسانی Flatshot

۱۱ - استفاده از Sectionها
کار با دستور Section - کار با Live Section

۱۲ - مدیریت Sectionها
تنظیمات Section Plane (١) - تنظیمات Section Plane (٢) -  ایجاد سطوح دو و سه بعدی - تنظیمات ایجاد Live Section

۱۳ - نورپردازی
اصول نورپردازی - کنترل تنظیمات نورپردازی

۱۴ - انواع نورپردازی
نورپردازی Architectural - نورپردازی Mechanical

۱۵ - کار با Sun Status
کار با Sun Status

۱۶ - استفاده از Materialها
کار با Materialها - درج Materialها

۱۷ - طراحی انواع Material
ایجاد Materialهای جدید - درج تصویر در Material

۱۸ - تنظیمات Render
تنظیمات Render

۱۹ - دوربین و انیمیشن
درج دوربین - کار با Walk و Fly - ایجاد انیمیشن (١) - ایجاد انیمیشن (٢)

۲۰ - آزمون های عملی
۶ دوره آزمون عملی

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
    بد           خوب

آموزش اتوکد سه بعدی(AutoCad 3D)پرند

  • مدل کالا: ایتراکتیو
  • موجودی: در انبار
  • 42,000 تومان
  • 33,600 تومان