دارای لوگوی رسانه به شماره 28967398


شرکت فنی مهندسی پرند به عنوان بنیانگذار آموزش اینتراکتیو در ایران با نگرشی نو و متفاوت نسبت به مبحث آموزش و در نظر گرفتن نیاز واقعی کاربران، اقدام به تولید نرم افزارهای آموزشی منحصر به فردی کرده است که هر کدام حاوی دنیایی از اطلاعات ارزشمند و کاربردی بوده و به شما این امکان را می دهد تا علاوه بر آشنایی با نرم افزار مورد نظر، مهارت خود را برای دستیابی به اهداف شخصی و حرفه ای افزایش دهید.
نویسندگان محتوای آموزشی هر یک به نو به خود از برجسته ترین اساتید در زمینه کاری خود می باشند که تمام تلاششان را برای انتقال مفاهیم مهم با زبانی ساده به کار می برند. یکی از ویژگی های شاخص نرم افزارهای آموزشی شرکت پرند، استفاده از برترین گویندگان حرفه ای کشور بوده تا انتقال مفاهیم آموزشی در بالاترین حد ممکن و به دور از احساس خستگی برای کاربر باشد. همچنین استفاده از انیمیشن برای یادگیری راحت تر مطالب، Autorun کاربردی و زیبا برای مرور سریع درس ها و آزمون های تستی و عملی برای سنجش میزان آموخته ها از دیگر امکانات نرم افزارهای آموزشی شرکت پرند می باشد.

کیفیت بالا و نوآوری در تولید محصولات، سبب شده تا از شرکت پرند بارها در جشنواره ها و همایش های معتبر تقدیر شود. از جمله می توان به دریافت ستاره زرین از ششمین جشنواره ستاره های فناوری، تندیس زرین بنیانگذار آموزش اینتراکتیو در ایران و تندیس کنفرانس بین المللی برند و آموزش یاد کرد. در تولید نرم افزارهای آموزشی اینتراکتیو هدف اصلی تعامل و مشارکت کاربر در طول مدت آموزش بوده تا علاوه بر تاثیر بیشتر در یادگیری، مانع خستگی فرد شود. بدین ترتیب در هنگام مشاهده مباحث آموزشی شما نیز با ما همراه خواهید شد و با انجام موارد خواسته شده در طول آموزش، شاهد پیشرفت خود خواهید بود.
هر بسته آموزشی به صورت کاملا طبقه بندی شده در سه دوره مقدماتی، متوسط و پیشرفته به همراه نسخه کامل از همان نرم افزار در اختیار کاربران قرار داده شده است.



به منظور دریافت نمونه درس بر روی لینک مقابل کلیک کنید: دریافت فایل


به منظور دریافت ۱۰ درس منتخب از این محصول آموزشی بر روی لینک روبرو کلیک کنید: دریافت فایل (حجم تقریبی: 131 مگابایت)

 مواردی که در دوره مقدماتی این آموزش با آنها آشنا خواهید شد عبارتند از:

1 - ورود به برنامه
مقدمه - محیط عمومی برنامه - نوار منو - نوار ابزار اصلی - نماهای دید

۲ - ابزارهای کنترل Viewportها
ابزارهای بزرگ نمایی - ابزارهای مرور Viewportها - ابزارهای چرخاندن Viewportها

۳ - مکعب دید
کار با مکعب دید - تنظیمات مکعب دید (۱) - تنظیمات مکعب دید (۲)

۴ - ابزار Steering Wheels
ابزار Steering Wheels

۵ - مدیریت Viewportها
روش طرح بندی Viewportها - حالت های مختلف نمایش اجسام - ویرایش محدوده Render - غیرفعال کردن Viewportها

۶ - افزودن تصویر به پشت زمینه
افزودن تصویر به پشت زمینه

۷ - ایجاد و ذخیره فایل ها
ایجاد سند جدید - ذخیره و باز کردن فایل ها

۸ - پانل دستور
کار با Command Panel - کار با Roll Outها

۹ - درج و ویرایش اجسام
امکانات سربرگ Create - ایجاد جسم هندسی Box - روش های طراحی Box - تغییر نام و رنگ - اصول و روش های انتخاب

۱۰ - اجسام هندسی استاندارد
جسم هندسی Sphere - اجسام هندسی Cylinder و Torus - سایر اجسام هندسی استاندارد (۱) - سایر اجسام هندسی استاندارد (۲)

۱۱ - اجسام هندسی Extend
اجسام هندسی Hedra و ChamferBox - اجسام هندسی Oil Tank و Spindle - اجسام هندسی Gengon و Prism - جسم هندسی Torus Knot - سایر اجسام هندسی Extend

۱۲ - منوی Geometry
منوی Geometry

۱۳ - درج انواع در و پنجره
ایجاد انواع در - کار با پنجره های Awning - کار با سایر انواع پنجره ها

۱۴ - درج و ویرایش گونه های گیاهی
درج گونه های گیاهی و درخت ها - ویرایش گونه های گیاهی و درخت ها

۱۵ - ایجاد دیوار و پلکان
ایجاد دیوار - ایجاد پلکان - تنظیمات پلکان

۱۶ - انتخاب ناحیه ای
انتخاب ناحیه ای

۱۷ - کار با ابزارهای ویرایشی
ابزار Select & Move - ابزار Select & Rotate - تغییر اندازه اجسام

۱۸ - تکثیر اجسام
تکثیر توسط گیزموی حرکتی - تکثیر توسط گزینه Clone

۱۹ - قرینه سازی
قرینه سازی

۲۰ - آزمون عملی
۶ دوره آزمون عملی


 مواردی که در دوره متوسط این آموزش با آنها آشنا خواهید شد عبارتند از:

1 -گروه بندی اجسام
گروه بندی اجسام

۲ - سربرگ Modify
سربرگ Modify - تغییر تعداد Segmentها - تنظیم پارامترهای کره و استوانه - تنظیم پارامترهای سایر اجسام

۳ - طراحی سیب
ساخت بدنه سیب - افزودن ساقه به سیب

۴ - ترسیم خط
جسم دو بعدی Line - روش های ترسیم خط

۵ - کار با رول آوت Rendering
پارامترهای رول آوت Rendering - اجسام Arc ،Circle و NGon

۶ - درج و ویرایش متن
درج و ویرایش متن

۷ - درج و ویرایش اجسام دو بعدی
اجسام Egg ،Rectangle و Ellipse - اجسام Star ،Helix و Section - ویرایش Splineها (۱) - ویرایش Splineها (۲)

۸ - اصول و تنظیمات Render
اصول Render - تنظیمات Render

۹ - نور پردازی
اصول مقدماتی نور پردازی - نورهای Spot - سایر انواع نور

۱۰ - تنظیم نورها
تنظیمات عمومی نورها - تنظیم رنگ و شدت نور

۱۱ - جلوه های نوری
کار با جلوه های نوری - تنظیمات عمومی جلوه های نوری - طراحی افکت تابش نور خورشید

۱۲ - کادر Material Editor
امکانات کادر Material Editor - تنظیمات کادر Material Editor (١) - تنظیمات کادر Material Editor (٢) - رول آوت های کادر Material Editor - رول آوت Blinn Basic Parameters

۱۳ - ایجاد متریال توسط Mapها
ایجاد متریال توسط Mapها

۱۴ - انواع Shaderها
کار با انواع Shaderها - متریال فلزی و شیشه ای (۱) - متریال فلزی و شیشه ای (۲)

۱۵ - ایجاد متریال سیب
ایجاد متریال سیب

۱۶ - اصلاح ساختار اجسام
اصلاح ساختار سیب توسط متریال ها - ایجاد متریال پرتقال

۱۷ - ایجاد سایر انواع متریال ها
ایجاد متریال برگ - ایجاد متریال شیشه و چاقو - ایجاد متریال دیوار و کف

۱۸ - طراحی مهره سرباز
ترسیم اولیه مهره سرباز - ویرایش خطوط محیطی - سه بعدی سازی مهره سرباز

۱۹ - طراحی مهره رخ و فیل
طراحی مهره رخ - اصول و مبانی اشتراک اجسام - طراحی مهره فیل

۲۰ - آزمون های عملی
۶ دوره آزمون عملی



 مواردی که در دوره پیشرفته این آموزش با آنها آشنا خواهید شد عبارتند از:

1 -درج و ویرایش دوربین ها
درج دوربین - اصول ویرایشی دوربین ها

۲ - تنظیم پارامترهای دوربین
تنظیم پارامترهای دوربین (۱) - تنظیم پارامترهای دوربین (۲)

۳ - ایجاد انیمیشن
اصول ایجاد انیمیشن - ایجاد انیمیشن توسط Auto Key - ایجاد انیمیشن توسط Set Key

۴ - کادر Time Configuration
تنظیمات Timeline - تنظیم نحوه نمایش انیمیشن

۵ - ذخیره انیمیشن
ذخیره انیمیشن (۱) - ذخیره انیمیشن (۲)

۶ - تنظیم حرکت انیمیشن
کنترل حالت حرکت انیمیشن - شبیه سازی حرکت گوی - کادر محاوره ای Curve Editor - تغییر نمودارها و منحنی های حرکتی

۷ - سایر روش های ایجاد انیمیشن
استفاده از جسم Dummy - ایجاد Noise Animation

۸ - ایجاد و ویرایش اسکلت
ایجاد و حرکت دادن اسکلت - کنترل دویدن و پریدن اسکلت

۹ - ویرایش حرکات اسکلت
افزودن Footstepها - تغییر مسیر و حذف Footstepها - حرکت استخوان های اسکلت

۱۰ - آماده سازی کاراکتر و درج اسکلت
آماده سازی کاراکتر - درج اسکلت بر روی کاراکتر

۱۱ - تغییر ابعاد استخوان ها
تغییر ابعاد استخوان ها

۱۲ - افزودن انواع استخوان ها
درج انگشت برای اسکلت - ایجاد مهره های گردن - ایجاد زائده پشت سر

۱۳ - اتصال اسکلت به کاراکتر و ایجاد حرکت
اتصال اسکلت به کاراکتر - ایجاد حرکت برای کاراکتر

۱۴ - ایجاد و ویرایش پرچم
نحوه ایجاد پرچم - ویرایش حرکت پرچم - بافت پارچه - افزودن عامل باد

۱۵ - ساخت و ویرایش مو
ساخت مو - ویرایش مو (۱) - ویرایش مو (۲)

۱۶ - طراحی لوگو
ایجاد و ویرایش خطوط محیطی - تعیین میزان گرد شدگی خطوط - ایجاد لوگوی سه بعدی

۱۷ - نورپردازی Light Tracer
اصول نور پردازی Light Tracer - اصول ویرایشی Light Tracer - تنظیمات Light Tracer (١) - تنظیمات Light Tracer (٢)

۱۸ - ویژگی Snapping
ویژگی Snapping (١) - ویژگی Snapping (٢)

۱۹ - طراحی داخلی
ترسیم دیوار - ترسیم پنجره و درج متریال - ایجاد سقف و کف - چیدن مبلمان

۲۰ - آزمون های عملی
۶ دوره آزمون عملی

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
    بد           خوب

آموزش تری دی مکس(3ds Max 2017)پرند

  • مدل کالا: ایتراکتیو
  • موجودی: در انبار
  • 42,000 تومان
  • 33,600 تومان