دارای لوگوی رسانه به شماره 28967398


شرکت فنی مهندسی پرند به عنوان بنیانگذار آموزش اینتراکتیو در ایران با نگرشی نو و متفاوت نسبت به مبحث آموزش و در نظر گرفتن نیاز واقعی کاربران، اقدام به تولید نرم افزارهای آموزشی منحصر به فردی کرده است که هر کدام حاوی دنیایی از اطلاعات ارزشمند و کاربردی بوده و به شما این امکان را می دهد تا علاوه بر آشنایی با نرم افزار مورد نظر، مهارت خود را برای دستیابی به اهداف شخصی و حرفه ای افزایش دهید.
نویسندگان محتوای آموزشی هر یک به نو به خود از برجسته ترین اساتید در زمینه کاری خود می باشند که تمام تلاششان را برای انتقال مفاهیم مهم با زبانی ساده به کار می برند. یکی از ویژگی های شاخص نرم افزارهای آموزشی شرکت پرند، استفاده از برترین گویندگان حرفه ای کشور بوده تا انتقال مفاهیم آموزشی در بالاترین حد ممکن و به دور از احساس خستگی برای کاربر باشد. همچنین استفاده از انیمیشن برای یادگیری راحت تر مطالب، Autorun کاربردی و زیبا برای مرور سریع درس ها و آزمون های تستی و عملی برای سنجش میزان آموخته ها از دیگر امکانات نرم افزارهای آموزشی شرکت پرند می باشد.

کیفیت بالا و نوآوری در تولید محصولات، سبب شده تا از شرکت پرند بارها در جشنواره ها و همایش های معتبر تقدیر شود. از جمله می توان به دریافت ستاره زرین از ششمین جشنواره ستاره های فناوری، تندیس زرین بنیانگذار آموزش اینتراکتیو در ایران و تندیس کنفرانس بین المللی برند و آموزش یاد کرد. در تولید نرم افزارهای آموزشی اینتراکتیو هدف اصلی تعامل و مشارکت کاربر در طول مدت آموزش بوده تا علاوه بر تاثیر بیشتر در یادگیری، مانع خستگی فرد شود. بدین ترتیب در هنگام مشاهده مباحث آموزشی شما نیز با ما همراه خواهید شد و با انجام موارد خواسته شده در طول آموزش، شاهد پیشرفت خود خواهید بود.
هر بسته آموزشی به صورت کاملا طبقه بندی شده در سه دوره مقدماتی، متوسط و پیشرفته به همراه نسخه کامل از همان نرم افزار در اختیار کاربران قرار داده شده است. 



به منظور دریافت نمونه درس بر روی لینک مقابل کلیک کنید: دریافت فایل


به منظور دریافت ۱۰ درس منتخب از این محصول آموزشی بر روی لینک روبرو کلیک کنید: دریافت فایل (حجم تقریبی: 91 مگابایت)

 مواردی که در دوره مقدماتی این آموزش با آنها آشنا خواهید شد عبارتند از:

1 - مقدمه
مقدمه - تئوری استفاده از Flash

۲ - کادر Welcome Screen
کادر Welcome Screen (١)، (٢) و (۳)

۳ - محیط برنامه و پانل ها
محیط عمومی برنامه - تغییر ابعاد پانل ها - کار با محیط های کاری

۴ - ذخیره و فراخوانی فایل ها
مبانی ذخیره سازی فایل ها - ذخیره و فراخوانی فایل ها - فرمت فایل ها

۵ - تعاریف و تنظیمات پایه
تنظیمات Stage - اصول بزرگ نمایی - ویژگی های عمومی پانل Tools - مبانی کار با تصاویر گرافیکی و برداری

۶ - ابزار Line
کار با ابزار Line - تنظیمات ابزار Line (١) و (٢)

۷ - ترسیم اشکال
ترسیم مربع و مستطیل - ترسیم دایره، بیضی و چند ضلعی

۸ - انتخاب و ویرایش اشکال
نحوه انتخاب اشکال - ویرایش اشکال - ابزار Lasso - کار با دستورات ویرایشی

۹ - مبانی استفاده از رنگ ها
تئوری پایه ترکیب رنگ ها - مبانی انتخاب رنگ

۱۰ - انتخاب رنگ و ایجاد گرادیان
پانل Color - کار با گرادیان ها

۱۱ - رنگ آمیزی
ابزارهای رنگ آمیزی - پانل Swatches

۱۲ - مدل های طراحی و گروه بندی اشکال
مدل های طراحی - گروه بندی اشکال - طراحی اشکال با روش هم پوشانی

۱۳ - مرتب سازی و ترازبندی اشکال
مرتب سازی اشکال - ترازبندی اشکال

۱۴ - خطوط راهنما و شبکه ای
خط کش ها و خطوط راهنما - تنظیمات خطوط راهنما - خطوط شبکه ای

۱۵ - ترسیم و ویرایش مسیرها
مسیرها و نقاط پیوندی - ابزارهای ترسیم مسیر - ویرایش نقاط پیوندی

۱۶ - ابزارهای Pencil ،Brush و Eraser
ابزار Pencil - ابزار Brush - ابزار Eraser

۱۷ - تغییر شکل و اندازه اشکال
ابزار Free Transform - تغییر شکل و اندازه توسط منوی Modify

۱۸ - درج و ویرایش متن
درج متن - تنظیمات متن

۱۹ - Timeline چیست؟
Timeline چیست؟

۲۰ - کار با لایه ها
مبانی کار با لایه ها - مدیریت لایه ها - تغییر رنگ و ارتفاع لایه ها - کار با فولدرهای لایه ای

۲۱ - کار با فریم ها
انواع فریم - نحوه ایجاد فریم ها - مفهوم Sequence

۲۲ - اصول انتخاب و ویرایش فریم ها
اصول انتخاب فریم ها - اصول ویرایش فریم ها (١) و (٢)

۲۳ - امکانات پانل Timeline
کار با Play Head - تغییر حالت نمایش فریم ها

۲۴ - آزمون های عملی
۶ دوره آزمون عملی

۲۵ - آزمون های تستی
۶ آزمون هر یک شامل ١٠ عدد تست


 مواردی که در دوره متوسط این آموزش با آنها آشنا خواهید شد عبارتند از:

1 -  کار با Symbolها
مبانی کار با Symbolها - نحوه ایجاد انواع Symbol (١) و (٢)

۲ - مدیریت و ویرایش Symbolها
کار با Symbolهای تو در تو - ویرایش Symbolها

۳ - کار با پانل Library
پانل Library - تنظیمات پانل Library - امکانات پانل Library - نکات تکمیلی پانل Library

۴ - ویرایش Instanceها
نام ‎گذاری Instanceها - تغییر رنگ Instanceها - تعویض و شکستن Instanceها

۵ - قوانین وراثت
قوانین وراثت

۶ - ایجاد و ویرایش دکمه ها
ایجاد دکمه ها - فریم Hit

۷ - ایجاد انیمیشن
مبانی ایجاد انیمیشن - ایجاد انیمیشن فریم به فریم

۸ - ایجاد انیمیشن - روش Shape Tween
ایجاد انیمیشن توسط روش Shape Tween - درج و ویرایش Shape Hintها - متحرک سازی متون و Instanceها

۹ - ایجاد انیمیشن - روش Classic Tween
ایجاد انیمیشن توسط روش Classic Tween - تنظیمات روش Classic Tween

۱۰ - ویرایش انیمیشن
چرخاندن Instanceها در طول انیمیشن - کپی انیمیشن و تغییر جهت آن

۱۱ - کار با ویژگی Onion Skin
ویژگی Onion Skin - تنظیمات ویژگی Onion Skin

۱۲ - جابه جایی و کپی انیمیشن
جابه جا کردن انیمیشن - کپی کردن حرکت یک انیمیشن

۱۳ - ویژگی Blend Mode
ویژگی Blend Mode

۱۴ - ایجاد انیمیشن توسط مسیرها
ایجاد انیمیشن توسط مسیرها - تنظیم حرکت Instance بر روی مسیر

۱۵ - کار با فیلترها
فیلتر Drop Shadow - سایر فیلترها - اصول ویرایشی فیلترها

۱۶ - نقش فیلترها در انیمیشن سازی
فیلترها و روش Classic Tween - تغییرات یک فیلتر در طول انیمیشن

۱۷ - اصول و روش های ماسک گذاری
مبانی ماسک گذاری - روش های درج ماسک

۱۸ - نقش ماسک ها در انیمیشن سازی
ماسک ها و روش Classic Tween - ماسک ها و روش Shape Tween - ماسک ها و تغییر رنگ در طول انیمیشن

۱۹ - درج انیمیشن بر روی دکمه ها
درج انیمیشن بر روی دکمه ها

۲۰ - درج بافت
کار با ابزار Deco - سایر روش های درج بافت - ابزار Spray Brush

۲۱ - ابزارهای سه بعدی
ابزارهای سه بعدی

۲۲ - کار با فایل های صوتی
مبانی کار با صداها - انواع فایل های صوتی و تنظیمات آنها - انواع صداها - تنظیمات تکرار صدا

۲۳ - کار با فایل های ویدیویی
مبانی کار با فایل های ویدیویی - درج فایل های ویدیویی

۲۴ - آزمون های عملی
۶ دوره آزمون عملی

۲۵ - آزمون های تستی
۶ آزمون هر یک شامل ١٠ عدد تست


 مواردی که در دوره پیشرفته این آموزش با آنها آشنا خواهید شد عبارتند از:

1 -  ایجاد انیمیشن روش Motion Tween
ایجاد انیمیشن توسط روش Motion Tween - تنظیمات روش Motion Tween

۲ – پانل های روش Motion Tween
کار با پانل Motion Editor - کار با پانل Motion Presets

۳ - ابزار Bone
ابزار Bone

۴ - روش های درج و ویرایش استخوان ها
درج استخوان بر روی Shapeها - درج استخوان در میان Instanceها - تنظیمات استخوان های یک Armature

۵ - مبانی انیمیشن سازی IK
مبانی انیمیشن سازی IK

۶ - اصول و مبانی اکشن نویسی
مبانی اکشن اسکریپت ۳ - کلیات اکشن نویسی

۷ - پانل Actions
محیط عمومی پانل Actions - دکمه های Panel Menu - کار با Commentها

۸ - کار با انواع متغیر
مبانی کار با متغیرها - انواع متغیر - تعیین نوع متغیرها

۹ - دستور Trace
دستور Trace

۱۰ - متغیرها و عملگرهای ریاضی
ارتباط متغیرها و عملگرهای ریاضی - تغییر مقادیر متغیرهای عددی - تغیر مقادیر متغیرهای رشته ای

۱۱ - دستورات شرطی
جمله شرطی If - عبارت False

۱۲ - مبانی کار با توابع
مبانی کار باتوابع

۱۳ - کار با Event Listener
کار با Event و Listener - ایجاد یک Listener

۱۴ - ارتباط متون Dynamic و متغیرها
کار با متون Dynamic - ارتباط متغیرها و متون Dynamic (١) و (٢)

۱۵ - توقف و اجرای Timeline
دستور Stop - دستور Play

۱۶ - حرکت در میان فریم ها
دستورهای رفتن به یک فریم خاص - دستورهای رفتن به فریم قبلی و بعدی

۱۷ - کنترل Movie Clipها
کنترل Movie Clipها توسط دستورات Timeline - کنترل یک Movie Clip توسط چند دکمه

۱۸ - مبانی استفاده از سطح قرارگیری
سطح قرارگیری - کنترل Movie Clipها توسط سطح قرارگیری - ارتباط میان Movie Clipها در سطوح مختلف

۱۹ - کنترل رمز عبور توسط اسکریپت ها (۱)
ایجاد محتویات فریم نخست - ایجاد محتویات فریم دوم و سوم

۲۰ - کنترل رمز عبور توسط اسکریپت ها (۲)
ایجاد دستورات فریم نخست (۱) و (۲) - ایجاد دستورات دو فریم بعدی

۲۱ - تابع Fscommand
تابع Fscommand

۲۲ - قابلیت Code Snippets
قابلیت Code Snippets

۲۳ - ایجاد و تنظیمات فایل خروجی
تنظیمات فایل SWF (١) و (٢) - سایر فرمت های خروجی

۲۴ - آزمون های عملی
۶ دوره آزمون عملی

۲۵ - آزمون های تستی
۶ آزمون هر یک شامل ١٠ عدد تست

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
    بد           خوب

آموزش فلش(Flash CS6,CC)پرند

  • مدل کالا: ایتراکتیو
  • موجودی: در انبار
  • 28,000 تومان
  • 22,400 تومان